Vše o nákupu

 
· Kdy budeme odesílat vaše objednávky?

Objednávky uskutečněné od 20. 12. - 26.12. postupně odešleme 27.12. 2024.

Objednávky uskutečněné od 27.12. – 31.12. postupně odešleme 2.1. 2025.

Od čtvrtka, 2.1. 2025, do pátku, 10.1. 2025, bude probíhat inventura. Objednávky uskutečněné od 1.1. 2025 budou postupně expedovány od 13.1. 2025.

Do běžného režimu se vrátíme 13. 1. 2025.
 

 

Nevhodný dárek:

Vážení zákazníci,

objednávky uskutečněné od 17.11. 2024, s cílem nákupu vánočních dárků, můžete nenošené, neprané a v originálním balení vrátit nebo vyměnit až do 15.1. 2025 bez udání důvodu.

 

 

 Jak objednat

  • Vyberte zboží, které chcete koupit.
  • Rozklikněte kartu výrobku, zvolte velikost, kterou potřebujete a ihned vidíte, v jakých barvách je tato velikost dostupná. 
  • Vyberte barvu a vložte do košíku. Můžete zvolit i opačný postup - nejdřív barvu a pak velikost.
  • V nabídce výběru variant se zobrazují pouze ty velikosti a barvy, které jsou momentálně skladem!!!

Jak zaplatit

  • Hotově – osobní odběr v prodejně Tábor

  • Na dobírku - hotově při převzetí - příplatek 30 Kč  (SR - 30 Kč)

  • Převodem na účet - POZOR - zboží je expedováno až po připsání platby na náš účet.

  • ON-LINE - platební kartou - prostřednictvím GoPay - Návod jak zaplatit


Měna   

  • ​V České republice - volitelná  nebo EUR
  • Ve Slovenské republice -  EUR 

Objednávka musí být vždy zaplacena v té měně, ve které byla vytvořena. Jiné platby nebudou akceptovány!

Cena za nákup ze Slovenska se přepočítává na EUR automaticky při dokončování objednávky po zadání dodací adresy.


Způsob a cena doručení

  • Česká pošta - Balíkovna na adresu (Balík do ruky) - 110 Kč - akce 65 Kč
  • Česká pošta - Balíkovna (box nebo výdejní místo) - 55 Kč - akce 39 Kč
  • Zásilkovna - 58 Kč
  • GLS - 82 Kč
  • Osobní odběr - prodejna Tábor - 20 Kč
  • GLS - Slovensko - 10,84 EUR

      Při objednávce nad 2 000 Kč doprava a poštovné v ČR zdarma!

        Při objednávce nad 200 EUR doprava a poštovné v SR zdarma!


Bankovní spojení

Česká republika:     

  • ČSOB: č. účtu  512500623/0300                    měna: Kč​
  • ČSOB: č. účtu  272287703/0300                    měna: EUR
  • KB: č. účtu           411301/0100                       měna: Kč

Slovenská republika:    

  • ČSOB  č. účtu  4011576476/7500                  měna: EUR

VARIABILNÍ SYMBOL = číslo objednávky

Objednávka musí být vždy zaplacena v té měně, ve které byla vytvořena. Jiné platby nebudou akceptovány!


Registrace

  • je zdarma
  • není povinná, ale je výhodná – některé slevové akce jsou určeny pouze pro registrované zákazníky

Změna v objednávce

  • Odeslali jste objednávku a potřebovali byste v ní něco změnit?
  • Sdělte nám to! Nejlépe elektronicky na obchod@dita.cz, v nutném případě telefonicky na číslo 381 479 251,
    a to nejpozději do 8:00 hodin následujícího dne.
  • Pozdější žádosti nemohou být, z důvodu vyřizování objednávek, akceptovány. Děkujeme za pochopení.

Postup vkládání slevového kódu do objednávky

1. V rekapitulaci objednávky (před jejím odesláním) zaškrtněte políčko „mám slevový kupón“.

2. Po té zkopírujte (zapište) náš slevový kód a vložte do nově otevřeného okna. Stiskněte tlačítko „Vložit“.

3. Sleva Vám bude ihned odečtena z ceny zboží.

 

4. Objednávku dokončete obvyklým způsobem.

Tento postup platí i pro dárkové poukazy!


Akce a slevy

  • Žádná ze slevových akcí se NIKDY nevztahuje na nákup DÁRKOVÝCH POUKAZŮ.
  • Na dárkové poukazy nevracíme hotovost a je nutné ho vybrat v plné výši.
  • Není-li definováno jinak, týkají se všechny akce pouze konečných zákazníků.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  • Zakoupené zboží vám nevyhovuje? V tom případě můžete jako spotřebitel využít práva na vrácení zboží ve čtrnácti (14) denní lhůtě od převzetí zboží bez udání důvodu.

  • K dispozici máte FORMULÁŘ (klikněte na odkaz a uložte do svého zařízení), který po vyplnění vložíte do balíčku spolu se zbožím a zašlete zpět. 

  • Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité, v původním obalu. 

  • Zboží zakoupené přes e-shop není možné vyměnit v podnikových prodejnách. 

  • Výměnu zboží lze provést za jinou velikost nebo barvu. Při výměně nelze nahradit zboží za jiné.

Při vrácení zboží na prodejně - doklad o odevzdání zboží - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ V PRODEJNĚ


Při vrácení zboží přes dopravní společnost - OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA ZBOŽÍ


Odpovědnost za vady, reklamace

  • Zakoupené zboží je vadné? Pokud se nejedná o vady, které vznikly nesprávným používáním, ošetřováním či údržbou, ani o vady, o kterých jste věděli při nákupu, např. nákup za zvýhodněnou cenu, má se za to, že zboží bylo vadné již při prodeji.

  • V takovém případě máte právo, ve lhůtě do dvou (2) let ode dne převzetí, na jeho opravu, případně výměnu nebo vrácení peněz.
    Svůj nárok však musíte uplatnit ihned po zjištění vady.

  • Zjistili jste skrytou vadu výrobku v době delší než jeden (1) rok od převzetí zboží? I potom máte právo uplatnit svůj nárok, nejpozději však do dvou (2) let od převzetí zboží. Existenci vady však již musíte prokázat. Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.

  • K reklamaci přijímáme pouze čistě vyprané věci!
  • Zašlete nám zboží zpět na naši kontaktní adresu. Do balíčku přiložte vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.

  • Nikdy neposílejte na dobírku! Taková zásilka nebude námi přijata.        

  • Bezprostředně po převzetí vráceného zboží budete informováni o způsobu a době vyřízení reklamace.  Podrobné informace najdete v obchodních podmínkách.  


SPORY

  • Veškeré případné spory plynoucí ze vztahu prodávajícího a spotřebitele budou řešeny nejprve smírnou cestou mimosoudně. Případné stížnosti může spotřebitel zasílat na elektronickou adresu prodávajícího, tj. dita@dita.cz. Dále se spotřebitel může obrátit na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, Praha 2, PSČ 120 00, nebo na webu: adr.coi.cz.
    Orgánem dohledu nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele je i Česká obchodní inspekce.    

Spokojení zákazníci