Nové logo. Zní to celkem jednoduše, že? Přemýšleli jsme o něm už nějakou dobu. A pak nám přišlo více než příhodné vytvořit a představit ho s novou kolekcí jako dárek k 15. narozeninám značky.
Začali jsme hned na začátku jara. Viděli jsme plno návrhů. Ale necítili jsme to, prostě to tam nebylo. A my si chtěli říct wow, to je ono!
Už jsme se myšlenky pomalu vzdávali. Tedy ne té na nové logo, ale toho, že bychom ho stihli představit s novou kolekcí.
A pak najednou přišel tento návrh. A my si všichni (dobře všichni ne, ale většina) řekli to očekávané wow!
Logo bylo čisté a moderní. Něžné. Písmena l a představují andělíčka, svatozář, křídlo, miminko, náruč, obětí. Vlastně všechno, co naši značku charakterizuje, je teď v logu vidět (pokud trochu zapojíte fantazii).
Je to změna. A ne každý má změny rád a je na ně připraven.
Když jsme ho představili, byly vaše reakce různé. Většina z nich ale byla opravdu krásných a pozitivních a viděli jste v něm to, co my.
„Je to jako náruč, obětí. Moc pěkné, čisté, smysluplné.“
“Mně se líbí, je třeba se posouvat. Působí moderně a nějak v něm vidím mámu a dítě... takže mi to ke značce jde.“
„Nádherné logo, moc se vám povedlo.“
Logo budeme zakomponovávat postupně. Kde jde změnit hned, tam jsme to udělali. Ale jsou věci, kde to hned nejde, to se týká hlavně produktů samotných a balení.
Nové logo se letos narodilo, a bude pomalu růst, než ho bude všude plno. Jako u dětí. I když u dětí vlastně říkáme (a je to tak), že rostou hrozně rychle.